Posted by puntodefugaXuñ 29th, 2008puntodefuga on

coro dos alumnos dunha escola rural: San Cristovo de Cea, Ourense (foi así como medramos, na contemplación da verdade, no espanto)

-non hai organismos vivos, nin revolución, nin proletariado
-non hai teorías globais, universos de sentido para autorizar o presente

soa o teléfono pero non contesto
non estou
desfágome en interioridades de doncela guerreira
podendo querer berrar: “sí, sei que non son mans de home as que poden matar o dragón, mais estas non son mans de home”

(non chegar ao ponto de xa non dicir eu, senón a ese ponto no que xa non ten ningunha importancia dicilo ou non dicilo)

eu tamén quero ser exploradora
construirme literariamente

por exemplo:

-os meus pés esmagarán todo o que sexa necesario ata que no mundo só quede a musa esférica que me pariu
-de aí o teu pánico ás superficies planas?
-non sei, cando espertei tiña os petos cheos de caramelos (predilección polas linguas minorizadas)

-daquela non hai resurrección posible?
-nin morte

todos os momentos da miña vida están terriblemente condicionados pola lectura de DELEUZE-GUATTARI (a verdade revelada polas máquinas):

-somos invencibles?
-somos
-daquela, para que a linguaxe?
-para decidir a historia
-decidir os vencedores e os vencidos?
-decidir o desexo
-está o desexo recollido en algún compendio ou enciclopedia?
-non, está nas cousas
-naquelas accións que non escolles?
-no acabamento
-na derrota

coro das musas:
non é certo que calquera suxeito poida poñerse a sí mesmo como acabamento
nin que a linguaxe en sí mesma implique un deterioro
-falas de palabras  que producen?
-non, falo de superficies aptas para o desprazamento

(traxectos que contrarresten o peso do horizonte
que levamos atragantado na gorxa)

  • poemas
  • Comentarios desactivados en

Posted by puntodefugaXuñ 25th, 2008puntodefuga on

Fotografías
volveuse tola a musa dentro de min
e os ratos sairon a festexalo facendo xantar nas conciencias dos habitantes da cidade-país (un exército de ratos contra un exército de cabezas pensantes

velaí a teoria do significado)

estraña é a linguaxe dos super-vivintes,
eses dos que falarán as cancións cando
ningunha voz (léase cámara fotográfica ou desexo de ser fotografiada para a posteridade) se nos impoña sobre o desexo

alternativa:
ollos de gato con amorogos
facer o amor por riba das nubes
e debaixo
palalalalalalalabras

Negativos
dende a realidade que lle impon nomes á vida:
LIPPEN-SCHWELLGEWEBE der Du-Nacht,
e tamén beizos, tecido-límite da noite-tí.
presentir algo semellante,
como sobrevivir daquela,
senón na devastación, na ferida

amplo seria o mundo de haber como e onde e de quen e por que ESPERTAR
cando

Copias
1. Anteollos escuros pra ler a Paul
2. Ósos rotos despois da merenda,
unha fiestra, un ruido de sabor -tempo
entrando polos meus orificios, dando a voz de alarma.
3. Non te entenderán. nin que lles expliques o peso das balas que devecen por seren utilizadas
4. as cancións de Kitsch polo sumidoiro
5. un bosque ardendo a modo de parede

(significar é unha maneira das moitas que ten a pornografía: un acto público con independencia de que os espectadores sexan ou non visibles, obxectivamente existentes)

  • poemas
  • Comentarios desactivados en